Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

vrijdag 8 augustus 2014

Congratulations......

 Deze kaart heb ik onlangs voor een lief hobbymaatje van me gemaakt en aangezien zij hem al ontvangen heeft kan ik hem hier laten zien. Ze liet weten dat ze er heel blij mee was en dat is natuurlijk altijd fijn om te horen, daar doe je het toch voor.
Verder vind ik het erg leuk dat ik er alweer een nieuwe volgster erbij heb, welkom Wilma, ik heb jouw blog inmiddels ook gevonden en  volg jou nu ook.






Ik heb de kleine ovale mal gebruikt van Joy om bovenop de grote mal van Joy te plakken. Het geheel heb ik wat verhoogd zodat het mooier uitkomt.






Dit frame met tekst is gemaakt van lijm uit een lijmpistool, gebruikt in een siliconemal van goede kwaliteit. Deze heb ik ook verhoogd en erop geplakt.






De vogeltjes zijn van lichtgewicht klei gemaakt







Mijn gebruikte materialen:

Papier Marianne Design Vintage Romana, plaatje komt van het internet, cardstock
Die Namics Layered Heart Border
Go Kreate Frilly 2
Joy 6002/0258
Joy 6002/0304
Martha Stewart pons Large Scalloped Heart
Martha Stewart pons  Eyelet Heart
Memorybox Twirled Heart Border
Wild Rose Studio CL 302 Vintage Labels

Verder lichtgewicht klei gebruikt voor de vogeltjes, frame gemaakt van lijm uit het lijmpistool, beiden gekleurd met Home Deco van de Action,pareltjes, parelhartjes en kant,

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor alle lieve berichtjes die hier steeds worden achtergelaten, ik vind dat zo fijn dat dit steeds weer gedaan wordt.

Deze kaart laat ik meedoen bij:
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.nl/2014/08/challenge-112-green-pink-grun-pink.html
http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/2014/08/challenges-23-something-girly.html








38 opmerkingen:

  1. Een juweeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Hanny. Wat een schatje is dit. Zulke mooie fijne kleurtjes. Gaat goed met de lijmpistool he? Ik durf me er niet aan te wagen. Zal me vast verbranden, net zoals lang geleden met lijmen van kleifiguurtjes. Maar ze zijn zo nog mooier in detail. ge leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,
    Je zie ik ben er weer....het was even heerlijk om een blogpauze te hebben zeg, is het weer dubbel genieten bij iedereen!!
    Wat heb je weer een beauty van een kaart gemaakt!! We hebben een beetje dezelfde tinten gebruikt zie ik, dat is toevallig!
    Leuk is het om deze mallen van Joy samen te gebruiken...heb ik ook wel eens gedaan, het geeft een leuk effect! Je tip van de lijm
    in de silicone mallen vind ik een gave uitvinding van je en ziet er heel mooi uit! En je vrolijke aardbeien kaartjes heb ik ook bewonderd hoor! Heerlijk die zomerkoninkjes!!! En de zomer is ook fantastisch, ik hoop dat ie nog even doorgaat, want wat is het genieten!
    Ik moet zeggen dat ik ook nog steeds in de relax stand zit hoor en ook niet zo veel heb gefreubeld! Komt vast wel goed als het weer wat minder word. Ik wens je een fijn weekend en tot de volgende blogpost!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo
    Heel mooi zo met de twee mallen op elkaar,hij is ook mooi van kleur
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation as always, gorgeous colours and added goodies....♥aNNie

    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Hanny!
    Mooie kleurtjes en leuke details heb je gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous love all the detail. What a lovely gift for your friend.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje. Ik vind die lichtgewicht-klei-ornamentjes ook zo leuk. Moet ik me toch eens in gaan verdiepen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig geworden Hanny mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt ik vind je aardbeienkaarten ook helemaal geweldig geworden.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Hanny, mooie zachte kleuren en het gebruik van lichtgewicht klei vind ik zo mooi...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny,
    wat een mooi kaartje in zachte kleuren. Enig die vogeltjes ook.
    Zo knap hoe je alles combineert...ik heb vandaag weer zitten prutsen en het lukte van geen kanten.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Knutsels en Kadootjes. Tenminste ik zag dat je hem gelinkt had, alleen staat er niets in je blogbericht, dat je mee doet. Wil je dat er nog even bij schrijven?
    Lieve groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wauw en nog eens wauw Hanny. Wat een plaatje, ik ben er weg van...schitterend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wauw en nog eens wauw Hanny. Wat een plaatje, ik ben er weg van...schitterend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och, wat is ie weer lief!
    Wat heb je dat weer prachtig gecombineerd, super leuke stansjes heb je gebruikt zeg!
    Heel mooi gedaan!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is a gorgeous card Hanny, such a pretty image - I love your molded embellishments and beautiful die cut details.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hanny,
    Wat een mooi kaartje in het mintgroen met rose accentjes. Leuk gedaan met de Joy malletjes op elkaar en een schattig plaatje erbij.
    Groetjes EllieHoi Ha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Hanny. Mooie combi van mallen en papier.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een fantastisch mooi kaartje Hanny...zo mooi die combinatie van die zachte kleurtjes en ook de stansjes zijn prachtig ...alles past perfect bij elkaar....KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Hanny,
    wat een schitterende kaart
    je hebt de kaart super mooi opgebouwd met hele mooie spulletjes
    prachtig !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hanny,
    wat een mooie kaart! En wat een lief plaatje!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart alweer Hanny. Mooie kleuren en prachtige mallen. Echt weer helemaal mijn stijl.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een plaatje.
    Mooie kleurtjes en een mooie combi van mallen.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Hanny Wat een prachtige kaart. Leuk met de 2 mallen gecombineerd. Het plaatje is weer een schatje. Leuk afegwerkt met de roze klei-lijm ? figuurtjes. Fijn weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach wat een snoeperdje weer Hanny... zo dromerig mooi met dat lieve plaatje en prachtige stanswerk, net kant zo! Beeldschoon meis!
    Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hanny, dit is een SUPERKAART. Prachtig al die zelfgemaakte kleine details. En wat heb ik toch ontzettend veel gemist bij je.
    Het een nog schitterender dan het andere, maar allemaal geweldig!!!! Goed bezig geweest!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Hanny hoe schitterend is dit nu toch weer, echt prachtig gemaakt, snap heel goed dat diegene die hem heeft ontvangen er superblij mee was.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Hanny,
    Wowwww, stunning card you made and your Embellis are adorable!
    Thank you so much for joining us at Scrapping4Fun Challenge.
    Sandra DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.de/2014/08/challenges-23-something-girly.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje ik ben bij gelezen niet te geloven haha.
    Deze kaart is erg romantisch en het lijstje en de vogeltjes zijn ook weer prachtig hier bij.
    Ik vond het weer gezellig op je blog.
    Geniet van de week of de vakantie!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb net je blog ontdekt en heb zitten genieten van je kaarten!
    Deze kaart vind ik echt super en wat leuk dat je de vogeltjes zelf hebt gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo wat leuk is dit zeg, heel romantisch, met die zachte poederkleuren, En wat een enig plaatje. Geweldig mooi. Leuk dat je weer mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow Hanny, in een woord " SCHITTEREND "
    een hele mooie uitvoering en zo romantisch.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Hanny,

    Wat is je kaartje weer schitterend leuke kleurtjes ook het is weer een lekker romantisch kaartje geworden.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. goede morgen hanny,
    hoop dat het nu wel lukt om een berichtje achter te laten...
    het is een prachtig kaartje en in het echt komt het nog beter tot haar recht en ik kan het weten want het staat bij mij op de side table te pronken!
    nu begrijp ik hoe je het ornamentje hebt gemaakt...met lijm!!!!
    erg mooi en ook niet onbelangrijk..stevig!!!
    ik moet nog even uitvogelen welk hart het is van MS maar ik vind het erg mooi!
    al met al een vreselijk lief kaartje en ben er erg blij mee!
    die blijft voorlopig nog wel eventjes staan ;)
    fijne dag,
    lieve groetjes,
    xxx tineke


    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele mooie kaart Hanny! Wat veel moois is er te zien... ZO leuk die klei, heb het zelf ook nog liggen, maar er komt telkens niks van om het te gebruiken... Lief plaatje heb je op je kaartje verwerkt en sierlijk al die hartjes!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een bjoetie zeg, zulke lieve kleurtjes, prachtige mallen en een schattig plaatje. Ik kan me voorstellen dat je hobbymaatje daar blij mee was.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een prachtige kaart Hanny!! Ziet er echt super mooi uit!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gorgeous card!!!!! Love all the delicate details, especially the frames. Thanks for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..