Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

maandag 16 maart 2015

New Arrival..............



Nee, hier zijn nog geen kleinkinderen geboren hoor, dat duurt nog ruim 4 en 18 weken voor ze komen en zolang ze lekker zitten is het prima (alhoewel ik er wel naar uitkijk natuurlijk). 
Eindelijk weer eens een berichtje op mijn blog, ik wil het nog niet opheffen maar doe er weinig mee momenteel maar ben wel lekker aan "de knutsel". Ik zag dat er een leuke challenge was bij WLVCB en ben aan de slag gegaan. Babykaarten zijn natuurlijk momenteel superleuk om te maken en aangezien er binnenkort weer een meisje geboren gaat worden heb ik me lekker uitgeleefd met rose, kant etcetera. Het nieuwe hobbelpaardje van Marianne Design viel me in eerste instantie tegen, ik vond het erg groot maar eenmaal uitgestanst mag het blijven hoor haha, het is zo lief en toevallig heb ik ook nog stempeltjes van een hobbelpaardje dus dat past leuk bij elkaar.









Onlangs heb ik een nieuwe mal van Dutch Doobadoo aangeschaft en daar heb ik deze tag meegemaakt.









Zoals jullie misschien nog wel kunnen herinneren heb ik al heel lang geleden de flesjes voor nageldecoratie bij de Wibra gekocht, er zitten 6 flesjes op een kaart voor slechts € 1,00, ze zijn gevuld met kleine glittertjes voor de nagels maar ik gebruikt ze soms om er minischelpjes in te doen of zoals nu, rose muisjes. Ik zag dat ze nog steeds te koop zijn dus wellicht is dit een leuke en goedkope tip.






De drinkflesjes komen van een mal van Memorybox en de strikjes zijn ook weer van een mal van Memorybox,. Daar weer een mini pareltje opgeplakt en het stempeltje van een hobbelpaardje (stempelset Martha Stewart)






Vorige week zondag was ik op de beurs van Nellie snellen en daar heb ik deze tags aangeschaft, ze passen zo mooi bij de Dutch Doobadoo mal dus ik heb er kleine tags bijgemaakt.







Dit is dan het hobbelpaardje, met een hartje om zijn nek en een strikje ziet het er toch lief uit al zeg ik zelf.






Dit is dan het geheel, ik ben er tevreden mee en heb in ieder geval heel erg genotem om dit te maken.

De materialen die ik gebruikt heb zijn van:

Plaatje is van Mo Manning, Baby Fairies en is dus al ingekleurd gekocht.
Papier Wibrablokje, ribbelkarton, linnen karton, cardstock.
Dutch Doobadoo Label Mirror
Marianne Design LR 0347
Marianne Design LR 0217
Memory Box Precious Hearts
Memory Box Baby Bottles
Nellie Snellen MFD 077 Tags
Nellie snellen MFD Straight round
Spellbinders S4-443

Verder nog distressinkt, kant, lint, organza, rose voile onder plaatje, charm hartje, pareltjes, muisjes in het flesje en wat touw.





27 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny wat heb je een schitterende tag gemaakt, ik kijk mijn ogen uit
    zulke leuke details zie ik op je tag een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige tagkaart heb je gemaakt ! Prachtige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny, daar ben ik ook weer eens! ;-) Wat een ontzettend leuke babykaart heb je gemaakt. Ik heb genoten van je uitleg en van alle mooie details op je kaart. Natuurlijk heb ik even teruggelezen op je blog en wat heerlijk dat je bijna oma wordt!! De foto van je kleinzoon is geweldig, het is nu al een schatje. Ik kan me voorstellen dat je nu de weken zo langzaam wel gaat aftellen. En dan later in het jaar nog een kleintje erbij. Dat wordt een topjaar voor jullie. Ik wens je nog heel veel voorpret!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tot mijn grote verbazing zag ik jouw blog weer eens langskomen op mijn leeslijst....leuk hoor....en zo te lezen, heb ik aardig wat gemist: al bijna 2x oma!!....ik ben jaloers!
    Je creatie is een toppertje....wat ontzettend veel schitterende details...het is weer een échte HANNY!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik zie het al, je bent net zo in de gloria als Gerie. Het is ook genieten die tijd. Nu zijn ze groot en krijg je er andere dingen voor terug.
    Zoals een speciaal bedankje voor je nieuwe kleinzoon (vriend Sanne en een echte schat). We hadden een visbuffet, maar hij lust geen vis, dus speciaal voor hem een vleessalade bij de slager laten maken. Wel voor 4 personen, maar toch. Het is allemaal opgegaan. Dan is het gaaf dat hij er apart voor bedankt, nietwaar?
    Maar dat allemaal duurt voor jou nog even. Ik vind je tag super. Ik had hem ook gekocht. 2x gedraaid op de double do. Weggelegd, ga er aan beginnen en kan nergens dat ding vinden? oh oh ....
    gr Hanny en blijf lekker genieten. Maar ik miste je wel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Hanny.
    Spannend he...ja ik weet hoe het voelt.....het is zo ontzettend leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer lekker aan de knutsel kunt en dat weer even een berichtje van je horen!
    Het word nu echt aftellen dus! Leuk! Dan kun je maar beter vast wat kaartjes in voorraad hebben toch?
    Hij is prachtig geworden, zo zoet en lief!
    Groetjes Jacomijn (wlvc)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag je bloggie niet opheffen hoor!!! Dan maar minder plaatsen, maar we genieten veel te veel
    van jou kaartjes! Dit is ook weer zo schattig en die flesjes met die ienie mienie strikjes en het
    flesje met de muisjes!!! ik ga naar de Wibra!!! Het hobbelpaard is heel gaaf! wil ik ook!!!
    Het is niet bij te houden hè wat er allemaal aan stansen en mallen uit komt. Je label is super met de
    mooie labels van Nellie. Wat leuk dat je naar de beurs bent geweest...kon je,je inhouden? hihi.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hanny,

    nee nee niet je bloggie niet opheffen hoor! Ik ben de laatste tijd ook veel aan t breiën en borduren en staan de kaarten
    even op een laag pitje. Maar dat komt wel weer. En in het voorjaar heb ik zo wie zo veel te doen in onze giga tuin.
    Jij hebt tenminste nog een prachtig babykaartje gefreubeld! Heel erg mooi gedaan!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny,
    wat leuk om van jou iets te horen... wat een super mooi babykaartje heb je gemaakt!
    Zoveel leuke details, en wat is dat hobbelpaardje lief...
    Het aftellen begint hé Hanny, nog 4 weken... dat is niet lang meer :-)
    Je blog niet opheffen hoor, dat zou spijtig zijn... nu horen we nog af en toe iets van jou
    en kunnen we nog genieten van je prachtige kaarten!

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hanny...
    Wel leuk hoor je hier weer in blogland te zien verschijnen ...
    .met wel een heeeeeele mooi babylabel....super leuk al die lieve accentjes
    en zo mooi in dat zachte rose met kraft....
    Een spannende tijd breekt eraan bij jullie....Maar dan is het super genieten ....meid wat zijn kleinkinderen leuk....Ik geniet er mateloos van...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een superlieve babytag Hanny!!! Zoveel leuke en mooie details zijn erop te bezien.
    Enne.... niet stoppen hoor met bloggen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je laat ons niet in de steek hoor Hanny......je hebt ons straks bereveel te vertellen....dat ga je ons toch niet allemaal onthouden hahaha. Zo heerlijk straks kinderstemmetjes die roepen ...omaaaaaa....als Ayden zegt oma.....ik vind jou lief....ach meis dan kun je wel janken....van geluk. We willen je graag hier als trotse oma af en toe wat horen vertellen hoor.....alsjeblieft niet stoppen....en zo af en toe een kaartje is natuurlijk ook heeeeeeeel erg leuk om weer te zien....Wat een droppie is het zeg....zo snoezig en zo vol lieve schattige details. Je bent het echt niet verleerd hoor....heerlijk om naar te kijken.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zeg, die labelstans is ook zo mooi zeg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig hoor om weer een berichtje van jou te zien Hannie. Wat een spannende tijd breekt er voor jullie aan. Ik begrijp helemaal dat je geen energie hebt om te bloggen.. maar stoppen... nee hoor, dat moet je echt niet doen. Las gewoon een pauze in of plaats zo nu en dan een berichtje..
    Je hebt een geweldige kaart gemaakt, met zoveel mooie details!! Ook het cute stempeltje is zo lief...
    Gezellig dat je weer meedoet met WLVC.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd oma, er is niks leukers dan oma te worden kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Geniet er van. Je label ziet er fantastisch uit met veel mooie stansjes en accenten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw!!! Hanny. Ik vind het een plaatje!!! Zo'n mooi geheel.
    Super die flesjes van de wibra ;-).
    Niet stoppen met bloggen hoor, veel te leuk om af en toe wat van je te horen en je kaartjes te bewonderen!!
    Ik las af en toe ook een blogpauze in (door persoonlijke omstandigheden). Moet af en toe kunnen hoor ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om weer eens bij jou langs te komen! Je hebt weer zoiets prachtigs gemaakt, super leuke details allemaal en helemaal in het roze is altijd heerlijk hé?! Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hanny,
    wat een geweldige kaart! Dat flesje is enig en trouwens al de details zijn weer om te smullen hoor. Ik vind het zo knap, heb er echt bewondering voor.
    Hoop je toch weer wat vaker hier te zien....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Hanny,
    je gaat toch nog niet stoppen hé?! Ik geniet altijd wel van je mooie creaties!!! Als ik dit dan weer zie...echt gaaf. Zoveel moois op te zien en hoe je het in elkaar gezet heb! De kleuren alles is prachtig! Het is wel erg spannend bij jullie!
    Ben benieuwd hoor. Lief dat je door alle drukte toch nog even bij me langs gekomen bent op mijn blog en een lieve reactie hebt achter gelaten. Waardeer het enorm.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een snoesje Hanny! Heerlijk babykaartje met prachtige kleurtjes, frutseltjes en schitterende details. Zo mooi met het kant ook! Kan niet meisjesachtiger! Kan me voorstellen dat je enorm naar de kleintjes uitkijkt, geniet van alle voorpret! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Hanny,
    Ohh wat een hele mooie label heb je gemaakt
    hoop dat je de moed vind om verder te gaan met je mooie blog en al je prachtige creaties waar we telkens weer van genieten
    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Hanny,
    SUPER mooi is je tag geworden met prachtige details erop.
    Een toppertje weer!
    En de tijd komt straks wel weer hoor...heb het zelf ook gemerkt hihi!
    Lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Hanny,

    Wat een fantastisch mooi kaartje heb je weer gemaakt! Er is zoveel moois om te zien, ik heb hem maar eens goed bekeken.. ;)

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Hanny,
    echt schitterend, maar oeps het is geen paaskaart voor de challenge!
    Nu mag deze kaart naar het fout linken etc. nog steeds niet mee doen. En moet ik ook deze helaas verwijderen. Sorry.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Anita, wederom mijn fout, excuses voor het verkeerd lezen en plaatsen, natuurlijk moet die verwijderd worden. Liefs Hanny

      Verwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..